6e week stage - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Zijan Verboom - WaarBenJij.nu 6e week stage - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Zijan Verboom - WaarBenJij.nu

6e week stage

Door: Zijan Verboom

Blijf op de hoogte en volg Zijan

19 Juni 2015 | Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

Mijn 6e week was erg leuk vooral omdat mijn familie als verassing op bezoek kwam op mijn verjaardag ben ik even 2 dagen weggeweest naar Salat, Domme en Beynac en in een villa'tje overnacht voor 3 nachten. Daarnaast is er door een hevige storm een boom het zwembad ingevallen en wij hebben ervoor moeten zorgen om het binnen 1,5 dagen het zwembad uit te krijgen na al dat oefenen in het bos ging dat erg lekker en snel. We hebben hem in stukjes moet zagen en per meter moet opstapelen dat later de kachel in gaat. De berg hooi voor de ezels en paarden zijn aangekomen. Ik en Maxim hebben het zeil bij elke hooiberg er overheen moeten gooien. Anders regent heel het hooi nat en dat willen wij natuurlijk niet hebben. Door de hevige storm is er ook water in het restaurant gelopen zo erg was het. Het was namelijk code oranje.

• 19 Juni 2015 - 19:24

Frans:

Aardig gek, ik hoop wel dat als je met een kettingzaag bezig bent geweest dat dit met de juiste veiligheidsuitrusting was, zaagbroek, gezichtsbescherming enz.