2e week stage - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Zijan Verboom - WaarBenJij.nu 2e week stage - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Zijan Verboom - WaarBenJij.nu

2e week stage

Door: Zijan Verboom

Blijf op de hoogte en volg Zijan

30 Mei 2015 | Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

Ik heb deze week gewerkt in het restaurant dat 3 x per week open is, dan werk je alleen in de ochtend van 10:00 tot 13:00 en dan ben je in de middag vrij en moet je rond 18:00 in het restaurant helpen tot 22:30 a 23:30. Tot wanneer de mensen vertrekken kunnen wij gerust afbouwen en daarnaast alles zorgen dat alles klaar is. Na het werk drinken we even een biertje met ze alle en evalueren wij de dag en bespreken wij wat wij de volgende dag uitvoeren en hoelaat wij moeten beginnen. Ik heb ook een waterleiding uitgegraven en aangelegd voor de nieuwe sanitair dat gebouwd wordt. S'middags doen wij ook de afwas na het middag eten. En in de avond wanneer we vrij zijn gaan wij meestal uiteten met een lekkere 3 gangen menu

• 02 Juni 2015 - 09:14

Frans:

Hoi Zijan, het zijn korte maar duidelijke verslagen tot nu toe. Het lijkt me dat er veel afwisseling in zit. Leuk dat het zo geregeld wordt. Ik ga de 3e week ook maar is lezen.