Buitenland stage - Reisverslag uit Bergerac, Frankrijk van Zijan Verboom - WaarBenJij.nu Buitenland stage - Reisverslag uit Bergerac, Frankrijk van Zijan Verboom - WaarBenJij.nu

Buitenland stage

Door: Zijan verboom

Blijf op de hoogte en volg Zijan

10 Mei 2015 | Frankrijk, Bergerac

Zojuist aangekomen in Dordogne met het vliegtuig. Erg warm nu hierzo 26 graden. Morgen ook echt aan de slag en te beginnen met het werken op me stage. Daarnaast laat ik alles maar op me afkomen.

  • 02 Juni 2015 - 09:07

    Frans:

    Hoi Zijan, leuke foto's! Is die eerste keer dat ik zie zie. Kan je proberen om erbij te zetten wat het is, dank je wel. Ik krijg wel de indruk dat jullie het naar je zin hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Bergerac

Zijan

Stage naar Frankrijk met Maxim en Giovanni.

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 1915

Voorgaande reizen:

10 Mei 2015 - 03 Juli 2015

Buitenland stage in Frankrijk

10 Mei 2015 - 03 Juli 2015

Buitenland stage

Landen bezocht: