4e week stage - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Zijan Verboom - WaarBenJij.nu 4e week stage - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Zijan Verboom - WaarBenJij.nu

4e week stage

Door: Zijan Verboom

Blijf op de hoogte en volg Zijan

06 Juni 2015 | Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

Dit is nu mijn vierde week van me stage ben nu precies op de helft van mijn stage. Ik heb een erg leuke tijd hier nu met Maxim en Giovanni samen. Ik heb deze week boodschappen gedaan bij de Franse gamma 2 stadjes hier van Lez Eyzies verderop. Wij hebben kraantjes en moeren gehaald voor het in elkaar zetten van de safari tenten en daarbij ook een nieuwe wc bij gekocht. Daarna toen we daarmee klaar waren hebben wij de boederij de hooibergen voor de paarden en ezels ontruimt en klaar gezet voor een nieuwe lading hooibollen zodat de paarden en ezels weer te eten hebben ik heb ook daarvan alle touwtjes bij los geknipt. Ik heb ook een kuiltje gegraven en dichtgegooid voor de water afvoer die werd aangelegd. Ik heb het zwembad deze week gesnoeid op meter zodat alles er weer fris en fruitig uitziet voor de gasten want alle planten waren erover heen gegroeid. Daarbij heb ik ook nog achter de zwembad bar gestaan omdat het eergisteren 4 Juni erg heet was zo´n 34 graden dus iedereen kwam bij het zwembad liggen die een biertje en/of bitterballen gingen bestellen.

  • 08 Juni 2015 - 10:11

    Frans:

    Hoi Zijan, je bent wel Multi-inzetbaar. Nu ook al verstand van toiletten! Kan altijd van pas komen. Maar gaat goed zo te lezen, het schiet al weer lekker op. Toch nog weer het verzoek om een paar foto's up te loaden. Vind het wel leuk om wat van jullie belevenissen en klussen te zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

Zijan

Stage naar Frankrijk met Maxim en Giovanni.

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 1902

Voorgaande reizen:

10 Mei 2015 - 03 Juli 2015

Buitenland stage in Frankrijk

10 Mei 2015 - 03 Juli 2015

Buitenland stage

Landen bezocht: