5e week stage - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Zijan Verboom - WaarBenJij.nu 5e week stage - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Zijan Verboom - WaarBenJij.nu

5e week stage

Door: Zijan Verboom

Blijf op de hoogte en volg Zijan

13 Juni 2015 | Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

De 5e week van mijn stage heb ik een zeil samen met Giovanni moeten opvouwen omdat daar een hooiberg wordt geplaatst door de gemeente voor de ezels en de paarden daarna als dat gebeurd is, kun je meteen het zeil over de hooiberg leggen zodat dat droog blijft voor de regen. Deze week was ook Maxim jarig dat hebben we even gevierd zijn ouders en beste vriend kwamen langs als verassing heel erg leuk natuurlijk! Ik heb de wijnkaart opnieuw samengesteld daarvan de prijs veranderd en de benaming omdat wij nu nieuwe wijnen serveren bij het restaurant heb ik dat even veranderd via de computer. Wij zijn deze week ook bezig geweest met onze stage opdracht die al best goed op weg is. Ik heb ook stronken van 1 meter op elkaar gestapeld bij onze caravans dat in de winter op de kachel gaat.

• 14 Juni 2015 - 20:54

Frans:

Heb je de wijn ook moeten proeven? Wel uitspugen dan he!. Maar je hebt gevarieerde klussen. Klinkt leuk allemaal. Hoe gaat het verder met (school)opdrachten? Al beetje mee gevorderd?